Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. - Πληροφορίες

Φάε παιδάκι μου κάτι στην παραλία (Τα “ναι” και τα “όχι” του τάπερ μας)

δημοσιεύτηκε από admin 05/07/2018 0 σχόλια

Η ζέστη έχει κάνει την εμφάνιση της και λίγο πολύ όλοι μας σκεφτόμαστε πότε θα οργανώσουμε κάποια εξόρμηση σε κοντινή παραλία! Μαζί με την πετσέτα, το καπέλο και το αντηλιακό σας, πριν πάτε για μπάνιο στη θάλασσα, λοιπόν, φροντίστε να έχετε οργανώσει σωστά και την διατροφή σας, εξασφαλίζοντας «έξυπνα» σνακ τόσο για εσάς όσο και για τα παιδιά!Το μυστικό βρίσκεται στη σωστή οργάνωση!Για να αποφύγετε τις τυρόπιτες, τους λουκουμάδες και τα γεμάτα λιπαρά σνακ που ενδεχομένως να βρείτε σε κοντινές καντίνες , ετοιμάσαμε για εσάς μια λίστα με τροφές που μπορείτε να έχετε μαζί σας έτσι ώστε να μην είστε απροετοίμαστοι όταν οι λιγούρες σας… χτυπήσουν την πόρτα.

Πριν από όλα, όμως, να αναφέρουμε κάποια πολύ βασικά πράγματα όσον αφορά στην ασφαλή αποθήκευση και μεταφορά των τροφίμων στην παραλία, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά σημαντικό  προκειμένου να εξασφαλίσει αναλλοίωτη την γεύση αλλά και την σύσταση τους (ειδικά κατά την πολύωρη παραμονή τους σε υψηλές θερμοκρασίες).

 

Σκεύη/ Υλικά για την ασφαλή αποθήκευση των τροφίμων

 

 

Αποφύγετε :

Πλαστικό τάπερ μιας και μειονεκτεί στην διατήρηση χαμηλών θερμοκρασιών εξαιτίας του υλικού κατασκευής του που θερμαίνεται σχετικά εύκολα.

Γυάλινο τάπερ μιας και μειονεκτεί από άποψη βάρους καθώς το χοντρό γυαλί από το οποίο είναι κατασκευασμένο είναι αρκετά βαρύ από μόνο του (παρότι θεωρείται ιδανικό ως προς την ασφάλεια αποθήκευσης τροφίμων).

Αλουμινόχαρτο σε απευθείας επαφή με τα τρόφιμα, καθώς έρευνες έχουν αποδείξει ότι η «μετανάστευση» του αλουμινίου στα τρόφιμα ενώ αυτά είναι τυλιγμένα σε αλουμινόχαρτο αυξάνει σε υψηλές θερμοκρασίες!

 

Προτιμήστε:

Ισοθερμικό φαγητό-δοχείο. Μια νέας γενιάς σκεύος ιδανικό για ασφαλή μεταφορά φαγητού εκτός ψυγείου. Κατασκευασμένο είτε από ανοξείδωτο ατσάλι είτε από ειδικό ανθεκτικό πλαστικό. Διατηρεί τη θερμοκρασία των τροφίμων είτε αυτά είναι παγωμένα είτε ζεστά για περισσότερη ώρα. Αποτελεί ιδανικό σκεύος για να απολαμβάνετε, όπου κι αν βρεθείτε, την τροφή σας αναλλοίωτη.

Θήκη σάντουιτς. Κατασκευασμένη είτε από ανθεκτικό πλαστικό είτε από ισοθερμικό πολυεστερικό υλικό ή/ και λαδόκολλα.

 

Για  την ασφαλή μεταφορά των τροφίμων-ποτών:

Προτιμήστε:

Ισοθερμική τσάντα μεταφοράς φαγητού, από ισοθερμικό πολυεστερικό υλικό. Διατηρεί σταθερή θερμοκρασία στο εσωτερικό τους προστατεύοντας τα τρόφιμα από αλλοιώσεις. Για καλύτερη ψύξη πολύ βοηθητική είναι η τοποθέτηση παγοκύστης στο εσωτερικό της τσάντας.

Τσαντάκι μεταφοράς με ψυκτικό gel. Κατασκευασμένο από πολυεστερικό υλικό, περιέχει εσωτερικά ψυκτικό gel. Τοποθετείτε το τσαντάκι στην κατάψυξη για τουλάχιστον 4 ώρες, ψύχεται το ειδικό gel και είναι έτοιμο για χρήση.

 

 

 

Τι είδους τρόφιμα;

Αποφύγετε:

Βαριά και κατ’ επέκταση δύσπεπτα φαγητά που είναι πλούσια σε λίπη, αλάτια και καρυκεύματα.

Πολύ ευπαθή τρόφιμα, κυρίως όσα περιέχουν αυγά, ψάρια, τυριά (προτιμήστε να τα μεταφέρετε σε ψημμένη μορφή που διατηρείται πιο εύκολα), αλλαντικά κ.α. ή οτιδήποτε έχει γλάσο ή υλικά που λιώνουν εύκολα.

Χυμούς φρούτων ή smoothies, αφενός γιατί είναι πολύ ευπαθή και εύκολο στο να χαλάσουν κατά την μεταφορά τους, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, αφετέρου γιατί οξειδώνονται πολύ εύκολα και γρήγορα, με αποτέλεσμα να χάνουν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των θρεπτικών τους συστατικών, μέχρι να καταναλωθούν.

 

Προτιμήστε:

Finger Food (βοηθά στη μείωση των αποσκευών καθώς δεν θα χρειαστείτε μαχαιροπίρουνα, πιάτα κτλ.).

Ατομικά ψωμάκια, αραβικές πίτες, μπαγκέτες που μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε σάντουιτς, wraps με γέμιση της αρεσκείας σας.

Φαγητά που έχουν μείνει στο ψυγείο σας από προηγούμενες μέρες (π.χ. ένα κομμάτι κρέας ή κοτόπουλο ή μια ομελέτα με λαχανικά)  ως γέμιση σάντουιτς, σε σαλάτες, σε πίτες κ.α.

 

 

Κάποιες καλές ιδέες είναι :

 

Φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα

ενέργεια στο λεπτό(προτιμήστε ολόκληρα, κατά το δυνατόν, ή κομμένα σε μεγάλα κομμάτια, για να αποφύγετε την γρήγορη οξείδωση!)Δεν χρειάζονται καμία προετοιμασία, απλώς τα παίρνετε μέσα στην τσάντα σας και είστε έτοιμοι. Αποτελούν μια από τις πιο υγιεινές επιλογές, είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και με μεγάλη τους περιεκτικότητα σε νερό!

 

Σάντουιτς

το πιο χορταστικό σνακ Από τις πιο δημοφιλείς επιλογές, τα κρύα σάντουιτς βρίσκονται συχνά στην τσάντα μας, πρέπει, όμως, να είμαστε προσεκτικοί στις επιλογές μας και αρκετά… δημιουργικοί! Το κλασσικό ψωμί μπορεί να μουσκέψει, γι’ αυτό προτιμήστε μικρά ψωμάκια ολικής άλεσης ή αραβικές πίτες. Αποφύγετε υλικά τύπου μαγιονέζα ή βούτυρο που μπορεί να χαλάσει με τη ζέστη.Κρατήστε το σάντουιτς της παραλίας… όσο γίνεται πιο απλό για να αποφύγετε τις πιθανότητες να χαλάσει μέχρι να το φάτε (λίγο τύρι, μαζί με ένα κομμάτι άπαχο κρέας, κοτόπουλο ή ομελέτα που έχει περισσέψει και κάποια λαχανικά είναι ιδανικές λύσεις).

 

Ξηροί καρποί με δημητριακά

μια δυναμωτική επιλογή! Κάντε τις δικές σας αλχημείες και φτιάξτε το δικό σας θρεπτικό μείγμα με συστατικά που σας αρέσουν. Αναμίξτε αμύγδαλα και καρύδια, αποξηραμένα κράνα, σταφίδες και άλλα αποξηραμένα φρούτα, κολοκυθόσπορους, ηλιόσπορους, δημητριακά και ό,τι άλλο σας αρέσει.

 

Ωμά λαχανικά

δροσερά και ενυδατικά. Τα λαχανικά ξέρουμε ότι είναι πολύ θρεπτικά και βιταμινούχα, πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό, με άλλα λόγια ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι και την παραλία, ειδικά αν είναι δροσερά και τραγανιστά. Δοκιμάστε, λοιπόν, να πάρετε μαζί σας sticks σέλινου, καρότα, μπρόκολο, αγγούρι, ντοματίνια, κολοκυθάκι ή ό,τι άλλο σας κάνει όρεξη, τα οποία αφού τα ξεπλύνετε με ξίδι και νερό, βάλτε τα στο ψυγειάκι σας ή σε μικρά σακουλάκια με πάγο.

 

Μπάρες ενέργειας

η εύκολη και πρακτική λύση, δείτε ΕΔΩ μια super συνταγή για μπάρες ενέργειας χωρίς ζάχαρη

 

 

Σνακ της στιγμής

Προτιμήστε τα ολικής άλεσης και συνδυάστε τα  με λαχανικά ή αν έχετε τη δυνατότητα με τυρί με χαμηλά λιπαρά.

Αλμυρά κουλουράκια καρότου χωρίς γλουτένη 

Τσιπς τορτίγιας
Υλικά  6 πίτες τορτίγιας, μικρές   1 κ.σ. ελαιόλαδο ΕκτέλεσηΚόβουμε τις πίτες τορτίγιας σε 4 κομμάτια. Τις τοποθετούμε σε ένα μπολ, προσθέτουμε το ελαιόλαδο και ανακατεύουμε καλά. Ρίχνουμε τις τορτίγιες σε αντικολλητικό τηγάνι και ζεσταίνουμε σε μεσαία φωτιά μέχρι να πάρουν καφέ χρώμα, περίπου για 3 λεπτά την κάθε πλευρά. Αποσύρουμε από τη φωτιά και σκουπίζουμε με χαρτί κουζίνας για να απομακρύνουμε το περιττό ελαιόλαδο

Υγιεινά τσιπς   

Γλυκό τοστ με μπανάνα και μέλι  

Σπιτικά κουλουράκια με πορτοκάλι, μουστοκούλουρα ή μπισκότα με βρώμη

Κουλουράκια πορτοκαλιού 

Μπισκότα με μέλι, βρώμη και αμύγδαλα 

Μαλακά μουστοκούλουρα χωρίς ζάχαρη

Σπιτικά αλμυρά ή γλυκά κέικ και muffins ή σπιτική πίτα/πίτσα

Μαμαμάφινς

Κέικ βρώμης με μήλο και κανέλα

Ατομικά ομελετίνια με λαχανικά και γραβιέρα

Muffins με blueberries και cranberries 

Σπιτικό αλμυρό κέικ 

Muffins με «κρυμμένα» λαχανικά και ανθότυρο

 Κέικ χωρίς ζάχαρη 

 Και για να πιούμε

Παγωμένο τσάι ή “φυσικό” αναψυκτικό: απαραίτητα για ενυδάτωση

 

 

Καλές και απολαυστικές βουτιές!!!

 

 

το διαβάσαμε στο faepaidimou και μας φάνηκε super - χρήσιμο!

γράψτε ένα σχόλιο